Rykte om kontraktsförlängningar

Bloggen har tagit del av ett rykte gällande att ytterligare en ur fjolårets upplaga av LIF skall vara muntligen överens med föreningen och en annan uttryckt sin vilja att stanna kvar. Av respekt för föreningens arbete vill jag inte gå ut med vilka det rör sig om, då jag inte kan säga med säkerhet att det stämmer. Källan har god insyn i föreningen men jag har inte fått något tips tidigare, så jag kan inte avgöra denne persons trovärdighet.
Återkommer när/om jag får mer kött på benen.

-----

I övrigt så berättar Thomas Rhodin för Expressen att det för hans del handlar om två klubbar; Leksand och Mora.
- Som det känns nu så handlar det om de två, säger Rhodin till tidningen.
Expressen har även lyckats få Micke Lundström att medge att klubben är intresserad.
- Vi har uttryckt vårt starka intresse, säger han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0