Omorganisering i LIF

Bloggen berättade tidigare om att Per-Erik Eklund synts till en del i Ejendals under kvalserien. Nu är han aktuell för en comeback inom organisationen. Enligt Aftonbladet skall Eklund och Patric Kjellberg tillsamans med "Micke" Lundström utgöra en sportkommité. Ingenting är bekräftat från Leksandshåll angående arbetsuppgifter o dyl.
– Jag har fått en förfrågan av Leksand om att ingå i en sportkommitté med Patric och sagt ja till det. Jag tror jag ska jobba med samma sak som jag gör i dag, scouting, säger Eklund, som i dag jobbar som NHL-scout, till Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIK och LIF för diskussioner om att byta Arlbrandt mot Hägglund och Ollas.

2009-04-19 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0